Home » , » Kisah Cinta Si Gadis Zirafah

Kisah Cinta Si Gadis Zirafah

Written By Unknown on 24 December 2012 | 18:59


Gadis remaja tertinggi di dunia Elisany da Cruz Silva, 17, langkah yang luar biasa dengan ketinggian 6kaki 8inci  dengan perbezaan 1 kaki 4 inci dengan kekasihnya.
 Francinaldo da Silva Carvalho, 22 hanya ketinggian 4kaki 4 inci.
Anak muda, dari Salinopolis di Brazil, mempunyai bentuk gigantism kerana tumor pada kelenjar pituitari(sejenis penyakit yang mengawal pertumbuhan). Doktor telah mengeluarkan tumor di kaki dia itu.




'Apa yang benar-benar menarik saya adalah keperibadiannya, cara dia bertindak dengan orang ramai dan cara dia bertindak dengan saya.
'Satu-satunya perkara yang benar-benar memberi kesan kepada kita ialah apabila kita bersantai berpegangan tangan - ia seolah-olah seperti dia adalah abang atau anak kecil' kata Elisany.

Elisany terlalu tinggi untuk menaiki bas untuk ke sekolah dan mengatakan dia meninggalkan sekolah kerana sering diejek dari rakan sekelas.
Beliau menambah: 'Ia sukar apabila saya di dalam rumah. Saya amat terganggu dan  kepala saya mencecah ke siling.
Elisany tinggal di sebuah rumah kecil dengan adik-adiknya dan ibunya Ana Maria Silva dan bapa tiri Luiz Jorge.
Ibunya berkata: 'Saya mahu dia menjadi seperti gadis-gadis lain kerana saya tahu dia berasa pelik dan kadang-kadang mahu menjadi seperti mereka.'
Elisany dengan ibunya, Ana Maria Ramos, dan kakak, Meire.


0 ulasan:

Post a Comment

Translate