Home » , » Ini Dia...Model Kerepot (Model Tertua Di Dunia)

Ini Dia...Model Kerepot (Model Tertua Di Dunia)

Written By Unknown on 21 December 2012 | 23:29


Dalam dunia model, dia dari remaja...bertukar daripada nenek berusia 80 tahun yang masih wujud / bekerja sebagai model. salute kepada beliau! Nenek yang berusia 80 tahun dianggap sebagai usia senior / usia tua yang kebanyakan mereka menikmati usia tua mereka tetapi nenek ini masih menumpukan hidupnya kepada kerjayanya.,ketabahan seorang wanita!
Dalam usia muda beliau, beliau telah taksub dengan kecantikan, Daphne Selfe adalah masih aktif selama 60 tahun dalam dunia pemodelan, terima kasih kepada posture yang elegan, tulang pipi yang baik dan rambut berkilat panjang, walaupun tidak ada lagi hitam. Pada usia 80 tahun, dia kini model tertua masih di Catwalk British Model.
Daphne Selfe adalah model dari Baldock, Hertford-shire. Daphne sendiri asalnya memulakan kerjaya dalam model pada usia 20 tahun di mana dia menyertai dalam pertandingan pemodelan.

Daphne telah menjadi pemenang. Beliau telah bekerja dalam agensi model yang sama di mana Kate Moss dan Naomi Campbell menyertai.

Dan kini dalam usia 80 tahun, Daphne masih menjadi model dengan pendapatan £ 1000 sehari.
Dan tidak hanya itu, nenek ini memiliki empat cucu telah dianggap sebagai model di UK tertua dan masih mampu untuk menjadi model untuk label terkemuka seperti Dolce dan Gabbana, Tata-Naka, Michiko Koshino.

Beliau mengekalkan penampilan beliau dengan pemakanan yang sihat dan melakukan yoga.
'Model muda dikagumi saya tetapi mereka tidak benar-benar cemburu. Saya bukan suatu ancaman. Saya mempunyai ruang khusus yang sesuai untuk umur saya. "Kata Daphne.


'Saya masih akan menyelam dalam pemodelan sehingga mereka berhenti meminta saya. "
Saya suka ia - ia adalah menyeronokkan dan memastikan saya muda. "kata Daphne.

Berikut adalah beberapa gambar beliau pada usia muda dan usia tua. check it out


0 ulasan:

Post a Comment

Translate